nykter

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

FREDAG KVÄLL

Av jimmy andersson - 13 augusti 2010 22:39

Över 50 besökare som läste förra inlägget och inte en ända kommentar .....

Tänkte jag fel eller var det för mkt eller var det svårt att ta in ??

kanske var det bara så att jag skrev det på ett rörigt vis eller så kände ni igen er och blev förstummade av shocken :) vad vet jag ?


det mesta jag skriver relaterar till missbruk men det betyder inte att missbrukare är den ända målgruppen jag försöker nå ut till, nä absolut inte ni vet ju redan hur det fungerar.

så om du som anhörig / medberoende eller bara en nyfiken "svensson " som ni kallas i den världen jag kommer ifrån har några frågor eller åsikter om det jag skriver så bara ös på med frågor eller kritik , jag är öppen för allt både positivt och negativ det är ju trots allt det som kommer få mig att spinna vidare på detta.


tyvärr måste jag avbryta här men jag är tillbaka om en timme eller så........

 
 
Anna

Anna

14 augusti 2010 15:56

hej,ny läsare här och du skriver väldigt bra.jag skaffade också en blogg som egentligen ska handla om samma saker som din,men jag har väldigt svårt att komma igång.Ser fram emot att läsa vidare i din blogg =)

http://anna-agorafobi.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jimmy andersson - 17 augusti 2010 20:10

Jag har inget att klaga på när det gäller hur vård möjliheterna för missbruk ser ut i vårt samhälle defenitivt inte snarare tvärtom,   Jag har tidigare skrivit att jag har varit på olika behandlingshem och för att klargöra lite för er så ska jag ...

Av jimmy andersson - 16 augusti 2010 21:38

Fick en fråga där jag tolkade den röda tråden som en fråga om det finns någon skillnad mellan bruk och missbruk,   FINNS DET DET DÅ ? Jag vet inte ? jag är ingen expert men jag kan ge min syn på saken!   För mig går gränsen mellan bruk o mi...

Av jimmy andersson - 16 augusti 2010 18:44

Det var trevligt att se att det e så många som har intresserat sig för min blogg :) Får allt som oftast frågan om det  är ok att ni länkar vidare min sida ... LÄNKA ALLT VAD NI ORKAR :) desto fler som läser desto intressantare e det för mig att s...

Av jimmy andersson - 14 augusti 2010 18:39

ja då var det väl tid att svara på era frågor! Har fått lite frågor om hur jag har påverkats fysiskt av mitt missbruk och det är väl inte annorlunda för mig än för någon annan jag har sabbat min kropp jag oxå.   Nu när jag gick in i behandling ...

Av jimmy andersson - 14 augusti 2010 12:07

Tung dag i dag, vaknade med en bitande känsla av saknad i bröstet jag har inte träffat min dotter på en vecka ungefär och det känns as jobbigt och sannolikheten att jag ska träffa henne idag är inte vidare stor.   har en klump i halsen som gärn...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

klotter plank


Ovido - Quiz & Flashcards